Hej påer!

Efter jag vaknat till ordentligt å tagit mig en skön dusch, så drog jag å älskling ner till kvarnen å lämna tillbaka filmerna vi lånat. Sen drog vi vidare till willys å handla lite skrot. Hem å lämna de, och sen direkt upp till gränby centrum.
Handla lite mer skrot, lite bärs, luncha på burger king.. jag som skulle sluta äta onyttigt.. haha jag har så sjukt dålig självdiciplin.. :P

Sen drog vi hem.. gick ut å satte oss i solen och läste lite å bara mös! Hur mysigt som helst!

Nu ska jag kolla lite mail å sånt, sen ska vi städa lite.
Kvällen blir tvärlugn.. Film och mys!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Marre

skönt att du börjat blogga igen så man kan ha lite koll =)

2009-05-31 @ 19:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0