inte mkt action denna fredakväll..

Här är de lugnt i stugan. Lilldivan ligger å snarkar. Kevin & Älskling tittar på Simpsons..
Dricker en ny xider.. Jasmine Peach... AS god verkligen!

Jaha.. i morrn är de dagen D... ja. asså dagen då jag å älskling ska sluta röka... Gud va jag kommer sakna mina cigg.. kommer sakna dom som fan.. Men jag ska fanemej klara de... i morgon är de slutrökt för min del.. FOR EVER!
Känns skrämmande som fan, men samtidigt skönt!

Pappa kom in med en present till oss idag förresten.. en TVÄTTMASKIN :D en sprojlans ny :) Han e den bästa pappan i hela världen min pappa.. Den bästa av dom alla!! ÄLSKAR DIG!!!
Så nu e de bye bye tvättstuga.. så UNDERBART! Bara kunna slänga i en masin å sen hänga... slippa passa tider å sånt i tvättstugan.. Älskart!

Nu ska jag ta å röka en cigg.. eller 2.. måste ju passa på nu medans jag får.. haha!

Ska kolla på Snakes on a plane ikväll... har fått för mig att den ska vara bra?!

Ha en trevlig fredag!
Hejsvejs!


Fy fan va trött å sliten man ser ut då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0