Svininfluensan?

Tror jag har fått svininfluensan, på riktigt.. Vaknade vid halv 5 i morse, hade så sjukt ont i halsen, kunde knappt andas..  fan Fy asså! Lyckades somna om till slut, sen väckte barnen mig vid halv 8. Dom e så söta å snälla...!

De va bara att gå upp å fixa frulle och plocka fram andra kläder åt dom, eftersom de regnar ute.. Suck!

Borde åka till husläkaren.. dom har dropin fram till kl 10.. Men va fan tänk om jag har nån läskig sjukdom? vågar inte åka dit själv.. : (

Nej nu ska jag ta mina allra sista krafter och plocka undan lite innan jag lägger mig...
Fy fan va pissigt jag mår :(

Hej!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Maken hade ont i halsen 6 veckor... Jag i en vecka... Hoppas du piggar på dig fortare än så!

2009-06-02 @ 14:00:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0