Stackars mig...

Fy fan va jag e dålig... har legat som en diva typ hela dagen, förutom när vi var till heidan å handla lite.. köpte upp mig på en massa sol krämer till barnen.. fy va dyrt de e!

Älskling var å hämta barnen idag.. Jag orkade inte... DOm har varit i sala i en stoooor lekpark med alla dagmammeungarna. Dom hade haft jätte kul! Till lunch hade dom beställt pizza och suttit ute i skuggan å myst!

Älskling laga en skit god pasta med oxfile å chanpinjoner idag.. Synd bara att jag har så ont i halsen att jag knappt kan svälja :( Tycker synd om mig själv idag faktiskt,..
Satte mig ute i solen en stund idag för att jobba lite på brännan.. men de e ingehn vidare hit när man e sjuk :(

Nej nu ska jag vattna mina barn som e törstiga.. först Ska Celine bajsa.

hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0