sol!

Solen skiner! Underbart va?

Vi har firat kevin lite idag, eftersom jack inte kommer hit nå mer innan han fyller år.
Så efter maten gjorde vi maräng svish (stavas?)
Och ungarna fick varsin godispåse! VÄÄÄLDIGT uppskattat kan ja tala om :D

Föresten så har jag fått nå utslag i halva ansiktet å på läpparna... Jag hoppas verkligenn inte att de e herpes.. har aldrig haft de.. å vill INTE ha de...
Tänker inte gå utanför dörren förens de här skiten e borta.. ser fan ut som spetälska...
Urs va irriterad jag e...

Älskaling gick precis ut för att snacka lite gojja med en polare en stund.. Smågrabbarna kom precis in.. ska lägga dom nu.. Celine ligger redan å snarkar hon... Världens bästa tjej... så lätt å lägga.. hon e så lätt med allt.. hur enkel som helst!

Älskar mina ungar så mycket så de fan gör ont i hjärtat!

Nej, nu ska jag hjälpa grabbarna borsta nötterna :O)
Sen ska jag lägga mig å glo på tv å äcklas av mig själv.

Hej då påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0