Sjuk lillsnutta!

Mina älskade barn kom hem igårkväll.. så då slutade mitt hjärta värka!
Tyvärr vart Celine superhängig å febrig senare på kvällen... SÅ nu värker de i mamis hjärta igen =(
Just nu ligger hon å sover bredvid älskling i sängen. Kev är hos Reidun. Ska hämta han tidigt idag. Han ska till farfar i helgen, så vill passa på å bara njuta å mysa hela kvällen!

På måndag förmiddag kommer Daniel, aka Morbror och hämtar Kevin. Dom och  Elisabet ska till grönan :) Så håll tummar å tår för att solen skiner på dom då!

Vet ni.. Jag känner för en riktig karatefylla.. de va aslänge sen nu...

Nej nu ska jag ta å slänga i en maskin tvätt..

Heppåer!


♥ Always on my mind, always in my heart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0