LYCKLIG!

Även fast jag ser förjävlig ut med mina utslag, så mår jag så fruktansvärt bra!
Känner mig så lycklig! Har världens finaste barn, och världens underbaraste pojkvän..
Vi har verkligen blivit som en familj nu... En lycklig familj där alla mår bra, inge bråk och snälla barn!
Jag älskar mitt liv! Tack för att du finns Pierre! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig! Du är bäst!

Ok, ska sluta skryta nu.. hehe!

Ska krypa ner i sängen med älskling nu å titta på film.. Barnen snarkar redan, och regnet skvalar ute!
Har tänt massa ljus, så mysfaktorn är hög!

Barnen ska till Bengt & A-K i helgen... va tusan ska man hitta på då?
De blir nog bara hemmamys med älskling hela helgen! ME LOVE!

Nej nu ska jag ta å stoppa om barnen, sen blir de sängen å MYS!

PYSS!


Mina älsklingar, förra sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0