JAG HAR INTE GJORT NÅT!

Fan va besviken ja blir när jag läser vissa saker, eller jag kanske ska säga en VISS SAK, som är skrivet av en VISS Person.. Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta...
Har sagt de förr, säger de igen.. JAG HAR INTE LJUGIT FÖR DIG. ALDRIG NÅGONSIN.. ALDRIG!!!
Fan va man känner sig liten när man är misstrodd.. Helt fuckig misstrodd... Så värdelöst... Så meningslöst att ens försöka säga nåt, när personen i fråga redan bestämt sig för att jag ljugit...
HA! jag som inte ens kan ljuga... får inte ihop de... Sårad? Jaa... de kan jag lova att jag är...

Förresten så har jag haft en soft dag idag.. Softat med lillfisen.. Älskade skitunge! Mammas flicka.. Mamma upp i dagen!

Ska dra en eckerökryssning med älskling å Pappa på lördag.. Då barnen kommer vara hos farfar. Ska bli riktigt nice att åka med pappa :) Då behöver man inte ta med sig några pengar ;) haha! Jag har utan tvekan världens bästa pappa!

Nu ska jag stoppa om mina barn, sen åter gå till misären... Nej, de e väl inte riktigt misär.. men älskling är inte hemma och barnen snarkar.. så jag känner mig skapligt ensammen.. Booooring!

GAAAH BLIR GALEN!!!

nää.. nu får de räcka för idag..

gonatt påer!


Hon kom, hon såg, hon segrade!



Missing u like hell...
to bad I´m to proud to tell...


Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Ja tror dej när du säger att du inte har ljugit.. de e inte bara de som e problemet, de borde du förstår.. de e allt som hänt sen sista april.. De senaste va bara en sak i raden, ett problem till i mängden.. men ja tror dej, du har inte ljugit.. Men de finns andra saker som gör att ja känner mej sviken av dej.. Å de har ja sagt till dej..

2009-06-14 @ 14:57:25
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0