Hej i värmen va de ja!

Man ska inte klaga men satan va vart de har varit idag =)

Lilltulan har varit hemma med mig idag.. hon var varm å hängig. Får se hur hon mår i morron.
Vi har myst mest hela dagen. Ätit massa glass och tagit en liten siesta mitt på dagen :)

FYllde upp poolen oxå, så Efter att vi hämtat kevin så låg dom i plurret en liten stund å svalkade sig :)

Kevin har hängt ute med polarna hela kvällen... De vart väldigt sura miner när tråkiga morsan ville att han skulle komma in å göra sig redo för natten.. lilla skitunge..

Celine somnade tidigt, men hon sover väldigt oroligt å vaknar hela tiden.. så jag springer mellan datan å barnens rum var 5:e minut ungefär.. lite småjobbigt.. är inte van vid att barnen vaknar å grejjar efter att dom somnat, eftersom dom i vanliga fall sover som små grisar hela nätterna.. Men antar att de kan va så här när man har småbarn ; ) hehe!

Va länge sen jag la in några bilder nu... får se om jag orkar leta upp sladden så ska ja slänga in några senare eller i morron..

Nu ska jag ta en cigg sen plocka undan lite. Sen ska jag tvinga älskling att titta på ett par Sopranos avsnitt med mig =)

Heppåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0