Flaggdagen!

Mornn påer!

Undra vad som har hänt egentligen... igår var de skolavslutning,, kul! De är ju helg nu.. Och vi är barnlediga.
Varför festar vi inte? vi brukar ju ta vara på varje ledig sekund.. vi har alltid nåt att fira.. Men inte nu eller...

Nu mera njuter vi av att vara hemma.. själva... Njuter av varandras sällskap.. inge partande så långt ögat kan nå... Bara massa kärlek och mys.. städning å matlagning, prat å skratt, tvsåpor och filmer..
Har vi gått å blivit VUXNA? ööh, de är inte speciellt troligt... men va fan har hänt då?

Kan de vara så att vi kompliterar varann på ett sånt bra sätt att vi inte behöver nåt annat?
Jag saknar Pierre bara han går till kiosken.. (shit ja låter som värsta psykot..) Men de e fan så..

Kan de vara så att jag har hittat mitt livs kärlek?? ojoj, de e allvaraliga ord... haha!

Nej jag vet fan inte... Vet bara att jag känner mig oerhört lugn, trygg och lycklig i min älsklings sällskap..
Jag behöver inget annan än dig älskling! Om  jag ska festa, vill jag ha dig vid min sida.. men tills dess nöjer jag mig med kaffe och kvällstidningen och sängen! Älskar dig så de gör ont i hjärtat! Du pch barnen är mitt ALLT!

Nu ska jag ta å hoppa För idag år de lördag, barnen är borta, och de betyder MYS i våran familj =O)

Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0