Drömmar!

Morrn!
Har drömt jätte skumma drömmar i natt... Drömt om personer jag inte träffat på jättelänge.. De va gemytliga drömmar faktiskt... Kändes nästan tråkigt att vakna.. haha!

De är grått å trist väder idag.. Värdelöst! vill ha sol å värme NU! Jag blir så trött å seg när de är sånt här väder.. hittar ingen inspiration till att göra nåt! Jag blir trött å rastlös på samma gång.. värdelöst!

Har inget att städa hemma heller.. Och de är bara skit på tv...
Man kanske skulle ta å gå en långpromenad? nej ja vettefan!

Jag har så myckt frustration i kroppen.. som jag inte vet vad de kommer ifrån.. skit irreterande...!

Saknar mina barn.. dom e hos morfar på landet... jag å älskling borde hitta på nåt.. Men vad?

Nej nu ska jag röka en cigg, dricka upp kaffet, sen lägga mig å zappa en stund!
Läjters!



Skratta och hela världen skrattar med dig. Gråt och du är själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0