Tråkig Tisdag..

Fan vilken värdelös dag.. vill bara krypa ur mitt egna skinn..
Har iaf ringet ett par VIKTIGA samtal idag... å jag å barnen vart till lidl å handla lite... Blir fläskfilé med potatiskklyftor och bea idag... Till lunch vart de micro mat.. passade mig utmärkt.. de räcker att "laga" mat en gång om dagen tycker jag.

Fan va jag HATAR att vara hemma... så jävla värdelöst.. är så jävla rastlös... men fan kan ju inte göra ett skit..
Ursh, känner att jag börjar sjunka igen... vill inte..
jaja... ska kanske skura badrummet.. för 3:e gången idag.. japp.. så kul har jag...

skit dag!


Varför hör ingen när jag skriker???






Allt kan inte alltid vara bra...
Kan dåligt vara bra?
Kan bra vara dåligt?


Kommentarer
Postat av: paula

jo dåligt kan vara bra=)

på ngt konstigt sätt...

kanske behöver ha dagarna fyllda med saker man kan göra hemma?

man blir ju deppig av att ungarna sitter å glor på tv tex,det får mig att krypa ur skinnet...de har en elak mamma här hahaha...

2009-02-24 @ 20:01:27
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0