tråkig måndag...

Fan va tråkigt ja har... Celine sover... kevin leker.. mina små prickikorvar :D
Älskling sover han me.. jag gar vikt lite tvätt å så.. men har ingen större ork att göra nåt.. men e ju så sjuuukt rastlös.. finns inget att göra..
JAg å Celine va till lidl å handla lunch tidigare.. men lunchen e ju avklarad sen länge sen...
Vad ska man äta till middag då? Har NOLL inspiration till matlagning...


GUD VILKEN TRÅKIG DAG!

Nu blire Mera KAFFE!

Hejsvejs!


Hur länge är Länge?


Bjuder på denna ;)

Kevin tycker de e så kul att knäppa kort på mig när ja inte vet om nåt...
Han säger bara mamma titta.. så Klick!.. haha vilket miffo man ser ut som ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0