Tråk!

Fan vilken tråkig kväll... Celine sover, kevin är på rummet å tittar på tv... Själv får man roa sig med lite rövin... Jävligt gott.. men tråkigt att dricka de själv dessvärr.. men, har lärt mig genom året att man får ta läget som de är... och just nu är de jävligt ensamt å tråkigt... men de e bara acceptera läget :) Not mutch to do...

Pratade med min side kick nyss... hon har lika tråkigt själv hemma hon...

jaja..,. ska sluta gnälla nu.. ska snöa in på mina facebook spel...
Have a nice night =)

Herrååå :)


Om du tror att du gör rätt, så gör du antagligen fel..



Saknar dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att jag gör fel, då gör jag förmodligen rätt ???

2009-02-06 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0