Torsdag...

Gårdagen va skitbra =) Storebror kom å hälsa på å åt middag med oss :) Tack för att du kom brorsan! Barnen varr skitglada!!

Jag hade skitsvårt att somna igår.. asdrygt... hatar att ligga å vrida å vända på mig i flera timmar... får alltid panik när jag inte kan sova.. å de gör ju knappast saken lättare att alla andra i lägenheten ligger å sussar sött.. =/
men jag somnade till slut iaf..
Ska snart dra till jobbet.. Är trött som fan, antagligen eftersom jag sov så lite i natt... Celine vaknade klockan 6 å tyckte vi skulle gå upp då...  rå skumt, för jag brukar ju få slita upp henne vid 7, halv 8 på mornarna annars... men de va bara gå upp å se glad ut...
Man kan ju tycka att jag inte borde behöva stressa när vi e upp så tidigt.. men Smarta Pernilla fastande i en tidning å vips så var klockan tjugo i 8... å ungarna satt fortfarande i pyamas... haha perfekt lixom... stress stress stress... :P Livet e underbart.. =)

Men nu r dom iaf lämnade, och jag har tillomed hunnit målat naglarna å gjort mig helt klar, så nu kan jag dricka en till kopp kaffe å ta de lugnt en stund innan de e dax att dra... Hinner varva ner innan de e dax att börja stressa på jobbet igen.. haha!

jaja.. ska kika runt å läsa lite bloggar nu..
ha en bra torsdag!


Jag läser dig som en Öppen bok! And u know it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0