snart slut

På denna skit dag.. Har precis kommit ur duschen.. ska snart lägga mig i sängen å glo på tv med älskling.
Barnen sover.. Jack är här oxå. Dom har sköt sig bra.. men röjjt som fan :) huvudsaken dom har kul!

Har beställt massa kläder från internet idag.. till barnen.. känner mig såå nöjd :) Vart lite mkt pengar men men... fan dom behöver ju kläder.. hehe!

Sen vann jag en budgivning på tradera oxå... å de känns jävligt nice :) Inga kläder.. mer underhållning till killarna här hemma ;)

I morrn har jag iaf EN sak inbokat... Gå till apoteket å hämta ut medicin.. Sen får vi se om ja lyckas släpa ner älskling på stan.. för ja blir fan galen av att sitta inne... Kanske svandammen å mata fåglarna lite å sen en lunch :) får see...

jaja.. ska borsta nötterna nu, sen ta en mucchoangin och lägga mig i sängen..

dröm sött!


Älska så mycket du bara kan!



Min stackars lilla älskling ser så hemsk ut :(

Kommentarer
Postat av: Linda

borsta tänderna först, sen kaffe ?? BLÄ :D

2009-02-24 @ 21:40:50
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0