nu då?

Nu är dagen sak gjort... Var till H-stam å hämta ut medicin å handla lite. As skönt väder ute,,, men snön e så blöt så vi sket i att stanna i lekparken.

Ungarna har precis ätit lunch.. å leker för fullt nu.. å jag har som vanligt inte ett skit att göra.. så satt mig här vid datan igen..

De känns som att jag går å väntar på nåt? men vad? min hjärna går på högvarv.. känns omöjligt att koppla av..
Går å funderar på om de e så här jag vill leva? Vill jag de? nää.. inte som läget ser ut nu.. Viss, jag är väl nöjd med situtionen.. MEEEN.. Jag vill alltid ha nånting bättre... Känner mig aldrig nöjd.. Vet att de låter helt stört.. men om ni visste hur de EGENTLIGEN låg till så skulle ni förstå mig... De finns bara en människa som vet vad jag pratar om.. och hon gör allt för att hjälpa mig.. men de e ju JAG som måste ta beslutet.. och jag kan verkligen vara världens veligaste människa...
No fun... Men jag kan inte bara sticka huvudet i sanden å skita i de.. för de har jag gjort förut.. å då blire inge bra alls...

jävla skit oxå..

Men allt de här kanske är en överreakation? Ärligt ta lat så vet ja inte.. mkr möjligt att de e så... kanske bara e jag som e löjlig å har omöjliga krav..  men ååååh så jobbigt...!

nej nu ska jag sluta klaga å göra nåt vettigt ist.. typ skura badrummet  eller nåt... ;)

Hej då!


It´s a wild word! So Hold on!



Trip down memorylane?


Blondie


Celine i magen... saknar lite...


Underbaraste bebisen...


Älskade unge!


Mys!


Tillsammans är vi oslagbara!

Kommentarer
Postat av: Carro

va fina ni är på bilderna.

vart bor du nu? kvar i gränby?



jag har ingen totto längre, sålde den sista 06.

kram carro

2009-02-25 @ 16:20:00
URL: http://carotten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Önskar att det gick att vrida tillbaka tiden, och detkunde vara som förr, saknar samtalen med dig och våran sporadiska kontakt ;-)

Har inte kollat här på bra länge nu så är inte så uppdaterad, men det jag vill säga är att du finns alltid i mina tankar, varför vet jag inte men så är det, och nu när jag ser att du skriver att det inte riktigt är ok, så gör det ont i mig också.

Jag önskar bara att du och barnen får lugn och ro snart, och att du börjar må bra.

Om du vill prata så finns jag ALLTID här för dig, det vet du, även om vi har olika åsikter om saker och ting så accepterar jag dig för dina.

Du har mitt nr, "om du inte raderat det", skicka ett sms när och om du vill prata så ringer jag upp.



///Din vän som du inte alltid ser men som alltid finns för dig och dyker upp när du minst anar det men mest behöver///

2009-02-27 @ 08:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0