Morrn!

Faaan jag missa melodifestivalen igår... Visste inte ens att de var, men satt å läste en blogg, där personen ifråga hade tittat.. FAN... Jag missa de helt... Nu får jag skita i alla "småfinaler" och bara titta på den "stora".. nåväl.. tycker egentligen att de e skittråkigt.. men de har blivit lite utav en tradition att titta på skiten... så då gör jag de även fast de suger =)

Fick ett sms av min sidekick igår... NU (Äntligen) är hon &  David Pojkvän & Flickvän... hihi! äääälskart! glad för din skull gumman! Håll hårt i David nu.. VI Gillar han som fan allihopa!! <3

Kevin tappade en tand till igår förresten.. SÅ jag vart väckt vid 6 i morse av värsta glädjetjutet..
-MAAAAMMAAAA!!!! TAND FÉN HAR LÄMMNAT FLERA PENGAR TILL MIG!!!! haha! Han tror verkligen så stenhårt på tandfén...

Jag å älskling, eller okey, mest älskling bakade äppelpaj igår :) Jag skalade iaf äpplena.. :P
Och fy fan va gott de vart.. fick typ Flashbacks från i sommras.. haha!
aja, nu ska jag röka en cigg..

Later!!


Dom passar sjukt bra ihop.. och dessutom är dom sjukt likasinnade..
I LOVE IT! Äntligen har du funnit nån som är som du gumman ;)

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Haha äntligen.. de e ju inte så stor skillnad från tidigare, men nu e stämpeln där iaf.. :)



ja tycker om den bilden som fan, den e fan helt perfekt!!



puss puss

2009-02-08 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0