Lilla flickan börjar bli stor!




♥♥GRATTIS MIN UNDERBARA ÄLSKLING♥♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars barn, behöver även sin far, oavsett vem el vad han gjort, du kommer att få igen när de blir äldra

2009-02-11 @ 13:47:30
Postat av: Anonym

äldre,du är bitter

2009-02-11 @ 13:48:52
Postat av: Pernilla

Men jävla idiot, de e fan inte mitt fel att pappan skiter i sina barn...

2009-02-11 @ 17:52:57
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det nu är så som du tycker . så finns det nog anledning till detta. förstår att han inte vill sätta sin fot hos dig .hans kompis går o blir tillsammans med dig . tacken för att han va snäll o lät han bo hos er. spelar ingen roll att man inte styr över sina kännslor man gör bara inte som ni gjort de är tabu.o han skiter inte i sina barn ska du veta. de är du som gör att det blivit så . tänk lite . du som känner dig så ensam jämmt .utan söt vet du inte vad du skulle ha gjort. vad klarar du igentligen va är dit broblem.så det är verkligen dit eget fel att han inte träffar barna...

2009-02-13 @ 07:49:52
Postat av: Anonym

jo de är ditt fel att de är så.

2009-02-13 @ 08:05:24
Postat av: Pernilla

men snälla rara, vem FAN är du?

Antar att de e nån från dennis "familj" Jag vet ett par människor som skriver "barna", ist för barnen...



Säg de här direkt till mig ist. För när du kommenterar här så gar jag dig tyvärr inte på allvar. Om han inte skiter i sina barn, varför träffar han dom aldrig då? De e knappast mitt fel. Och dennis ska knappast öppna käften om att jag är med Pierre.. De va han som valde att lämna mig å barnen. De var hans beslut. OCh han e har knappast varit guds bästa barn..

Man kan inte styra över sina känslor.



Har inget mer å säga om de här nu. Tycka va fan du/ni vill.. JAG vet iaf sanningen. Och de räcker bra för mig.

2009-02-13 @ 08:14:16
URL: http://fuckface84.blogg.se/
Postat av: Anonym

OAVSETT NI TYCKER ILLA OM VARANDRA JUST NU, KOMMER DET ÄNDRAS, NI ÄR MAMMA OCH PAPPA och BARNEN behöver sin biologiska far med, det är även din uppgift att se till det, går ej att ersätta ngn förälder, blicka bakåt i eran uppväxt hur det var då för någon av er när ni växte upp

2009-02-13 @ 11:50:41
Postat av: Anonym

familj till D el inte spelar ingen roll, det är nog fler än 1 som kommenterar detta?

Tankeställare el ångest

2009-02-13 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0