lill lördag

Morrn!
Är faktiskt på bätte humör idag... bara liiite irreterad.. men de kanske går över under dagen.. Jag HATAR att vara på pisshumör... jaja...
Händer väl inge kul idag.. ska snart dra till jobbet.. ska bli skönt faktiskt..

Jag å älskling planerade helgen igår oxå.. Eftersom barnen ska till Bengt å A-K så måste jag ha nåt inplanerat... Älskling är ju ingen "planerare" utan mer en impuls människa.. men han fick faktiakt lo att planera med mig nu =) tack älskling!  Skulle aldrig klara av att sitta hemma en hel helg utan mina barn... så skulle jag dö av ångest..

Så helgen e planerad... nice som fan =)

nu ska jag ta å göra mig klar!
ha en fin dag!
Ciao!


Tiden går snabbt... Hinner du med?




Vill ha sommar NU!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Ja fan, alltid är det någon abstinens som ska hägra. Men precis som du så skulle jag aldrig hinna med att ha pålle nu. Annars är det bara bra, bebislivet flyter på fint :) Hoppas allt är väl med dig och din familj?

2009-02-18 @ 13:51:07
URL: http://fuckingilaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0