Just de ja..

Glömde berätta, att nästa vecka ska jag pierca kinderna :) Tycker de e såååå snyggt :D
Ser fram emot att göra de faktiskt.. Tur att man inte tycker de gör ont ;)
Nästa mission blir tatuering av barnens namn, och sen min å Camillas Tatuering... Kommer bli så nice!

Hehe helt onödigt vetande, men ändå ;)

Barnen tittar på film å ♥älskling♥ sover.. ska nog krypa ner å värma mig brevid honom en stund.. har sjukt kallt i lägenheten.. Snåla ap har knapp nån värme på elementena.. Så då är de tur att man har den bästa av dom bästa att värma sig med i sängen ;)

Måste fixa naglarna idag oxå... rosa avflagnat nagellack är inte så speciellt sexigt.. hehe!
Sen har jag nog inga mer "måsten" idag.. förutom att gosa sönder mina 3 älsklingar här hemma... nej förlåt, mina 4 älsklingar ;)

Skepp å Hojj!


Been there, done that!



KindPiercing är ju så sjukt snyggt!

Kommentarer
Postat av: paula

åhh d e så snyggt m kindpiercing,alla passar inte i d,men du gör d...va kostar d?

2009-02-08 @ 13:17:08
Postat av: paula

ja skadade minst sagt

mannen gick ju på brasiliansk jiujutsu hur fan d stavas,han har iofs gått på alla möjliga kampsporter,skitkul

när han ska öva alla grepp på en

så sitter uppe på nätterna och har min´lilla bärbara dvd och glor på alla säsonger hahaha

så snart är man haj på alla dårar

men Dana White är ju lite bögig men det vågar man ju inte säga högt hahaha



Gratis är bra,mera gratis =)))

jag har såna "goa" kinder,så jag skulle inte passa i kindpiercing,men det skulle vara kul!

2009-02-08 @ 14:34:56
Postat av: Anonym

man ska passa i det me.

2009-02-10 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0