jaha?

Känns inte som fredag idag.. en konstig dag faktiskt..

Lunch på stan med barnen å Jenni.. träffa på sandra så hon käka med oss oxå.  Trevlig.. å skönt som fan att komma ut å se folk!
Så just nu känner jag mig lite mindre rastlös. Kan ha mkt att göra med att jag pratade med den människa som antagligen betyder mest för mig just nu i hela världen.. Tänk så fel de kan bli av små missförstånd..
Tvivla inte på mig... Lita på mig. Jag kommer aldrig svika dig!

Har nog  inte så mkt mer att skriva..
Kanske hörs sen.. nu ska jag ägna mig åt min "familj".. Kärn eller  icke.. kan gå bra ändå...

Tänkte lägga in ett kort oxå.. men ja hoppar de :)


Var Aldrig otacksam över de du har!
De kan gå snabbare än du anar att bli av med allt!



Ta hand om varandra!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0