Ingenting är omöjligt..


Allt jag har kämpat för, en lång tid, har slagit in nu... eller ja, kanske inte allt, men de mesta... De känns så sjukt jävla skönt... Trodde vissa saker var omöjliga, men icke! Fan asså, man ska aldrig ge upp!

Hörde precis att Celine satt å sjöng "lilla snigel".. haha min underbara lilla skitunge! Fan hon fylle 2 på onsdag.. tiden går så sjukt sjukt sjukt snabbt... de e läskigt... Snart är båda barnen tonåringar känns de som.. en skrämmande tanke kan jag lova!
Haha fan va löjlig jag är... de e ju måååånga år kvar =)

Är själv hemma med barnen ikväll.. Älskligen är hod Björn och dricker Jäger :) Trevligt för dom då.. :P inte ett dugg avundsjuk.. eller nåt... nej inte alls.. nej, nej... inte ett jävla dugg... ååh, nu vart jag bitter... haha! MEN, jag har ju faktiskt sällskap av mina små skitungar.. så ska egentligen inte klaga... men dom lägger sig ju tidigt, å sen blir de sååå tyst...
Jag har ju blivit lite bortskämt med "sovsällskap" eftersom min underbara älskaling alltid (nästan) sover med mig.. Jag fryser typ ihjäl när jag ligger själv i sängen... Men är iaf glad för att älskling får roa sig lite =)

Nu ska jag plocka undan lite efter de små, sen glo på tv en stund..
Later!


Can´t u see, u belong to me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0