ingen lust!

Har NADA lust till nånting.. va han e de så för? Inget känns kul.. jag pallar nada... vart sugen på popcorn.. men vi hade inte några hemma.. så ja klädde på mig å skulle gå.. men sen ångrade jag mig i dörren... ORKA... men jag  ändå så jävla rastlös... gaah bli TOOOKIG snart!!

Man kanske skulle ta sig en dusch.. fast de låter jobbigt de med.. men har inget annat att göra... Celine sover och kevin sitter å äter en kvällsmacka...


urs vilken jobbig kväll...


nä.. nu blir de en dusch iaf.. å sen blire sängen me älskling...


Har ingen lust att blogga heller..s å förstår inte varför ja sitter å skriver.. jaja


gokväll!



Nothing last forever!



Hon är en av orsakerna till att jag går upp på morgonen.. Och hennes bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0