....igen

Nä, de va nog ingen överreaktion... meeeen.... Mitt tidigare inlägg kan nog lätt misstolkas...
När jag är glad, är jag VÄLDIGT glad, när jag e ledsen, är jag VÄLDIGT ledsen och när jag är arg, är jag VÄLDIGT arg...
Jag har väldigt starka känslor, oavsätt vilken känsla de är... En riktig känslomänniska!

väl de är löst nu iaf. Alla glada och lyckliga? mjo, på god väg, kanske lite skakig väg... men de kommer... joda, de gör de...

Ingen av oss orkar egentligen laga mat... men ingen av oss var sugen på "snabbmat", och kina/thai restauranger har knappast hemkörning.. och pallar gå ner på stan att hämta.. nej!
Så de vart hemlagad mat iaf... Fast lite "kinainspirerat"... Vårullar & Ris. GOTT!

Åter till tv´n...

Ha en trevlig kväll!


Var glad för de du har för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0