hjärndöd!

Fan de står helt stilla i min skalle.. kanske för att jag bara sovit 4 timmar i natt? de va omöjligt att somna igår.. blir gaaaalen när ja inte kan sova... aja.. nu e de iaf bara 2 arbetsdagar kvar.. sen i morrn åker mina hjärtan till kontaktfamiljen.. Dom har tjatat som fan om att åka dit.. å de känns skit bra att dom trivs där... annars skulle jag aldrig låta dom åka dit..

nä mina vänner nu ska jag ta å kika runt lite å sen åka vidare till jobbet.. Snat börjar den riktiga stressen =) Älskar mitt jobb... synd bara att chefen e lite små störd.. haha! Berättar om honom en annan dag!

Have a nive day!


Mycket vill ha mer?

Slänger in några rå gammla kort :)



Lilleman liiiiten =)


Liten lilleman hos morfar


Lilleman 2 timmar gammal med värsta boxarnäsan ;)


Jag i stallet för läääänge sen


Jag å världens underbaraste häst.. Fan va jag saknar honom!


Älskade Diesel!


UNDERBARA UNGAR!


Jag & Frida


Jag å Warhammer ox... väääldigt länge sen =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Åhh, vilken underbar bild på Wåris! Han kommer alltid att vara den finaste!

2009-02-19 @ 17:45:15
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0