Guten Morgen!

Har sovit skit dåligt i natt :( Hatar såna nätter.. kallt å jävligt.. mörkt å ensamt.. Jag hoppas inte att natten kommer avspegla dagen.. vill ha en BRA dag.. VIsserligen blir den vad jag gör den till men.. hehe! Ibland behöver man lite hjälp på vägen I guess...

Tittade på Annorlunda Familjen igår... shiiiit asså.. jag gnäller över att jag har 2 små jag har svårt att hinna med.. Men 8 ungar???? herregud, hur fan hinner dom?? De fick mig att fundera över om jag är en egoistiskt människa? Eftersom jag knappt tycker jag hinner med mina 2...??! Kan de vara så att jag lägger för mkt tid på mig själv och att jag därför tycker att jag inte hinner med mina 2 barn?? JAg vettefan.. EN sak jag vet är iaf att JAG kräver rätt mkt tid.. Jag har alltid varit så.
Jag tror inte att de ändrades när jag fick Barn... Ändras alla andras beteende när dom får barn? Blir dom mindre ego då?
För de blev fan inte jag iaf... Här hemma får barnen snällt vänta medans mamma gör sitt... Är de fel kanske? ja kanske.. men jag har faktiskt inga planer på att ändra mig.. för jag trivs rätt bra som de är..Jag gör MITT, sen får jag stress ihjäl mig med barnen.. hehe! I like it faktiskt.. =)

Antar att alla e olika.. så funka iaf jag... sen får folk tycka va fan dom vill Jag gillar MIG... (och de betyder INTE att jag inte tycker om barnen, men jag va ju faktiskt här först)

Ibland blir jag lite bitter över att deras far slipper så "lindrigt undan".... Men sen kommer jag på att de är ju för fan hans förlust.. han missar uppväxten av de 2 underbaraste barnen som finns.. mina ungar kommer bli 2 underbara vuxna människor, de vet jag! Och då kommer de bli JÄVLIGT tråkigt för deras far. när om inte ens känner varann... kommer de vara JAG som skrattar dig i ansiktet! Vissa beslut kan man aldrig ta tillbaka.. kom ihåg de...

Och de e fan inte lätt att vara ensamstående.. iaf inte för mig... De är nog mkt möjligt att de e lättare för andra föräldrar, som är midre egoistiska...
Så vill tacka älskling för att du finns i mitt å barnens liv... Du är vårat allt... Utan dig vettefan vad jag skulle ta mig till..

haha fan va jag spårar.. :P Ska plocka undan efter mina små grisar nu, sen blir de bussen till jobbet... Har tänkt ha en  BRA dag.. =)

Take care!


I´m so glad to be yours!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer bli brännd vänta ett tag

2009-02-10 @ 12:17:45
Postat av: Anonym

2009-02-10 @ 18:58:38
Postat av: Anonym

man glömmer aldrig sina föräldrar. kom i håg de. så skratta hur mycket du vill. tänk lite på vad du skriver. va inte så himmla omogen av dig. börja tänk på barna i stället för dig själv.du är för mycket.

2009-02-10 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0