Glömde en viktig sak..

Har ju inte berättat att jag å älskling ska sluta röka... En sjuuukt skrämmande tanke.. haha! Och de e skrämmande just för att vi har bestämt ett datum när de ska ske. Den 7:e Mars 2oo9 är de slut blossat för våran del. Jajjemen.
Känns väl lote sådär.. Älskar ju verklgen mina cigg.. Cigg är nåt som ALLTID finns hemma... Jag prioriterar typ cigg före blöjor.. haha! Kanske inte riktigt, men nääästan så ;)
Så snart ska jag säga farväl till min bästa BÄSTA vän... såå sorgligt... men sååå sant.. Va fan, de e ju sjukt jävla onödigt att röka... Va fan de e ju i princip självmord i snigelfart.. eller hur??
Och de e ju så sjukt, för jag vet vad som kan (och antagligen kommer) hända när man röker.. de blir en lååååångsam plågsam död... och vill jag de?? HELL NO... jag kommer garanterat ångra mig när jag e 65 bast och måste ha syrgas för att kunna andas... ursh vilken hemsk tanke...!!!

Men iallafall så har vi bestämt oss för detta nu... känns jävligt bra faktiskt... Bara de att älskling slutar oxå... skulle helst vilja att han sluta med de oxå.. annars blir de lixom lite fusk... den saken måste fan diskuteras.. haha! Men jag har faktiskt funderat på att  köpa en dosa nikotinfritt snus att ha i nödfall efter vi slutat.. de kan väl vara ett bra alternativ??

MEEEEN, vi har bestämmt att vi ska få feströka... Finns de cigg kvar dagen efter så ska dom gå till välgörenhet :)
För jag måååååste ha cigg  i sammband med alkohol intag :)

Nåväl.. slart e de slutblossat för min å älsklings del... Skulle gärna vilja att mina älskade vänner sluta oxå... men jag vet att de e typ omöjligt för vissa av dom.. Mina kära sidekick tillexempel.. Sorry hjärtt.. men jag vill fan inte vra i närheten av dig när du inte får nåt nikotin... för du kommer bli CRAAAAAYZY ;P haha! Men de vort toppen om du oxå kunde sluta hjärtat.... OCh slit me Pojkvännen oxå...  För du vet att slutar man röka så får man bättre kondis... Och en pojkvän med bätte kondis lär man ju knappas klaga på... haha! Så i fortsättningen kanske du får frysa ännu längre på balkongen.... HAHAHAHAHA, ja förutsatt att han slutar då ;)

aja, ska kika på simpsons nu... Dricker en kall bärs.. så jävla gott!!

Ha en trevlig kväll mina vänner!! Heeeej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit rökfri länge nu. känns skitbra =) Go for it. Linda

2009-02-10 @ 19:20:08
Postat av: Anonym

det här med att röka bara när man dricker är intressant. För du verkar ju dricka hela tiden om man läser din blogg. Borde kanske tänka på hur mycket och ofta du dricker, så om du slutar dricka så mycket så kanske du kan sluta röka med. Lycka till

2009-02-11 @ 12:30:50
Postat av: Pernilla

röka när jag dricker? nä.. röka när jag FESTAR. de e en jävla skillnad! De e knappast party för att man tar en öl, eller ett glas vin på kvällen.

2009-02-13 @ 08:18:01
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0