Bitter??

Nej.. nej nej nej.. jag e FAN INTE Bitter... Jag är för fan SVIKEN.. och BESVIKEN.. och JÄVLIGT LEDSEN...
Och allt är DITT fel... DU vet vem du är-- och du vet att jag har älskat dig.. jag har älskat dig så fruktansvärt mkt.. hur fan kunde du kasta bort allt?? Hur fan??? Du har krossat hela min dröm.. förstört allt... DU besitter verkligen förmågan att göra mig ledsen.. även fast jag inte träffat dig på flera månader...
Jag antar att de känns bra för dig... Men jag vet att du mår lika dåligt du... allt e förstört.. allt..

Så nej.. jag e inte bitter... bara jävligt besviken... och de kommer jag antagligen  vara länge till..
Men jag är inte ensam... Jag är älskad... och jag älskar... men de kommer aldrig kunna bli samma sak.. De finns ingen som du.. Och de finns ingen som jag... och de kommer aldrig mer bli vi... De kan göra ont att leva i verkligeheten...

Men de går inte en dag utan att jag tänker på hur de hade kunnat varit..


Don´t ever look back!



Hör av dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är de du pratar om???

2009-02-18 @ 12:47:26
Postat av: Anonym

Det låter som om du lever i ett lyckligt förhållande, men som om du önskar att du hade levt med någon annan istället...

Vad jag har förstått så har det varit du och Dennis, men på det här verkar det som om du haft en relation som betytt väldigt mycket för dig, men som svikit dig...

Är bara nyfiken, vem är den här förlorade kärleken?

2009-02-18 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0