Äntligen kväll!

Jag e bra skum.. i veckorna längtar jag som fan efter helgen och lite ledighet... men sen när jag väl är ledig så hållrt jag på att dö av tristess.. haha!

Skönt att denna dag e slut... Celine har precis somnat och Kevin sitter och tittar på film och äter chips å dricker cola :)
Älskling ligger å halvslummrar framför tv´n... Ska snart göra honom sällskap. SKa bara dricka upp mitt glas vin först :)

Maten som älskling laga vart skitgod! De kännsdes nästan som man satt på en china restaurang å käka :) Han e faktiskt grym på att laga mat!

aja.. Ska kika Facebook lite nu, sen sängen och mys resten av kvällen!
Ha de fiiint allihopa! Hejsvejs!


DIn tid är begränsad, så slösa den inte på någon meningslöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0