Abstinens!

Haha fatta vilken jävla blogg abstinens jag haft... Har inte haft nåt internet.. men de har löst sig nu :)
Allt e sjukt bra med mig.. Ja, och min familj då :) Har inte ett enda problem, på riktigt alltså.. Har nog aldrig haft de så här bra, och känt mig så här lycklig! Haha!

Förra helgen så var barnen hos kontaktfamiljen hela helgen.. Underbart och sjukt jobbigt på samma gång... Pallade inte vara hemma utan dom, så hittade på nåt hela helgen... Var ut å käka med Camilla på fredan, Kina buffé.. sjuuukt gott!
Sen knallade vi vidare till terassen och tog en öl, sen gick vi vidare till bullitt och drack ett par öl till :) Skulle egentligen vara hemma tidigt, men de brukar ju inte bli så när man e ute med sin bästa sidekick och dricker bärs :)
Sjukt kul som alltid!
Sen hem och landa i en varm säng med den underbaraste! MysPys hela natten lång.
Sen sov vi sjuuukt länge på lördag.. De va mörkt ute när vi vaknade.. haha!
Upp och duscha och göra oss klara... sen tog i en taxi ner på stan. Hade bestämt att vi skulle äta på Texas Loonghorn (heter de så??)
SJUUUUUKT god mat... herregud asså... PERFEKT tillagad biff, pommes och sen fick man en halv majskol oxå.. och sjukt god sallad. Bärs till maten såklart :) Synd att de e rätt så dyrt, annasr hade man garanterat varit där flera gånger i veckan :)

L & F kom och mötte upp oss sen. Vi gick vidare till Blue Moon Bar och drack lite mer :) Sjukt trevlig, och sjukt trevlig sällskap! Sen gick vi vidare till Gammla D12.. Lyssna på DUB och drack mera bärs.. haha!

Vi vart rätt förfriskade jag och älskling :) Men jävligt trevligt var de :) vart en Taxi hem till sängen sen :)

Vaknade tidigt på söndagen, Saknade barnen som FAAAN! Va jätte skönt när dom kom hem så jag fick krama om dom och höra deras underbara röster! JAg skulle ALDRIG klara av att ha dom varannan  vecka... De räcker att dom e borta var 3:e helg :)

Utnyttjade våran barnledig helg till fullo :) Underbart att ha en helg ensam med älskling!

Utöver våran underbara helg, så har alla andra dagar oxå varit bra.. Allt flyrer på som de ska.. Kanske lite bättre tillochmed :)
Kan inte riktigt släppa att jag mår så bra... Ser inte ett enda mörkt moln i framtiden :)

ja ja.. ska sluta tjata om att allt e så bra nu.. haha!
SKa vara lite social med älsklingen och pappa nu. Han är här och förgyller våran kväll! Han kom igår. Alltid så skönt när pappa är här.. Och de e sjukt skönt att han och Pierre tycker så mycket om varann...!

Tyvärr är pappa inte på sitt bästa humör... Han pappa, min Farfar dog förra fredagen.. :(
Helt oväntat, och väldigt ledsamt :(

R.I.P Farfar


Jobb i morrn, fredag... UNDERBART!

Nu ska jag slå mig ner i soffan och äta popcorn till ölen :)
Ha en underbar kväll, för de har jag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0