1 av 7

Då var måndagen nästan vaklarad.. en bra måndag  faktiskt.. Har jobbat.. mkt folk, kul!
Sen hem, hämta ungarna, laga mat.. riktigt svensson mat idag.. blodpudding & Bacon :) hehe!

Nu Sover Celine, Kevin ligger i sängen å spelar tvspel. Mamma e trött som fan! Känner mig krasslig.. ska ta en alvedon innan jag lägger mig tror ja... å de blir inte allt för sent ikväll.. kommer nog somna tidigt, vill se säsongsavslutningen på weeds bara. Sen blir de kudden!

aja, har väl egentligen inget mer att skriva... Vill lägga mig å mysa med älskling nu!

Ha de braaaa :))


I think a took to much?!


Kommentarer
Postat av: SusannaPlahn

Hallå :) Tack allt är bara fint här, börjar bli frisk från en envis förkylning :)) Hur är det sj? & hur är det med barnen?? kramkram

2009-02-09 @ 20:49:13
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0