Top of the line!

Mörrn i stugorna!
fredag igen.. Helfete va los dagos får fort nu för tiden!

Gårkvällen spederades, som vanligt med min älskade familia! efter vi nattat dom små så kröp vi ner  sängen å mös och tittade på film!
Kan inte förstå att jag är så sjukt förälskad fortfarande.. Jag ha verklige funnit mannen i mitt liv. Vem vet, kanske hör man klockor ringa snart ;) hehehehe!

Vi ska ha Jack i helgen. Så de kommer bli ett jäkla röj! Älskar när vi har huset fullt!
nej hörreni.. ska göra lite nytta..
slänger in lite kort från senaste dagarna!
ha en kanonkul friday nu!
Happhaj!


Kevin hade avslutning på gympan i tisdags, så dom hade lite uppvisning



Kevin har liiite svårt att lyssna på ledaren.. hör gör lite som han vill..
som vanligt.. haha


Celine tyckt de var såå tråkigt att sitta still å titta bara...



Då får man muta med festis.. ;)



Mmm.. Champagne.. 1-års firande.. Min älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0