T J U R S K A L L A R

Mörrn mörrn!
Osmidig morgon! 2 grinig barn+2 griniga vuxa= INGEN BRA KOMBO! ajaj!

Ja tycker att jag tassar fram som en lite mus på morgonen.. Men Naj da! Inte alls.. Jag klunsar tydligen fram som en överviktig elefan som gått på steroider för länge... hade jag aldrig kunnat tro.. Ja klunsa fram? Skitsnack säger jag!
jaja.. jag kanske inte är så smidig.. men steroider? Ha knappast.. de va länge sen ;) tss!

Med andra ord.. Not a bra start på dayen!
Håller tårna för ett betydligt niceare avslut! De klubbar vi på! TJONG!!

Barnen flyr sin kos i helgen dessutom.. Och de innebär att jag får snatta från deras chokladkalendrar... WIIHOO!!
Jag är en elak mor.. I know.. HA!

Nu ska jag förkorta mitt liv lite grann med hjälp av en smaskig cigg!

Hajpåer!


My name is Pernilla, but u can call me DUNDERKLUMPEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0