Snöstorm

Herrejäklar va snön yr ute.. vilket väder!
Har haft en kanon bra julafton!
Vaknade på morgonen och gick upp till mamma och barnen så åt vi julbrunch och umgicks. Barnen öppnade några klappar.
Sen gick jag å barnen hem till kärlek å pappa. (morfar).
Sen kom Camilla oxå.
Sen öppnade barnen sina klappar. Till slut stod vi i ett berg av julpapper och leksaker å allt möjligt. Så jäkla mysigt! Barnen vasrt sååå glada! De värmde i hela mamma hjärtat att se sina barn så uppsluppna av ren och skär lycka! Älskade små pluttar!

Efter julklappsöppningen så ville barnen gå upp till mamma igen, så jag och Camilla gick upp med dom.
Sen hem och fixa med maten.
Min kära man tycker inte om julmat, Så jag gjorde hamburgare och pommes till honom. Vi andra åt traditionell jul mat. Så jäkla gott!
Drack lite glögg och bara mös! Hade verkligen en kanon jul!
Jag är så nöjd man kan bli.

Idag har vi bara tagot de lugn. Var upp till gränby och handla lite bara.

Sen har vi ätit rester. Känns dumt att kasta bort de :P

Jag och älskling fick ett ryck för en stund sen. Vi har tagit bort ALLA julsaker. Kastat ut granen och tagit bort varenda liten tomte. hehe! Lite tidigt kanske. Men aftonen har ju trotsallt varit redan =)

Nu ska jag säga åt barnen och röjja upp på rummet, sen ska jag bara sätta mig å ta de lugnt och varva ner med min älskade!

GOD FORTSÄTTNING! Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0