Sjuker!

Gokväll i stugvärmen!
Sitter påbylsad med massa kläder å halsstuk och typ en miljard värmeljus tända! Så jäkla mysigt!

Igår var de OMÖJLIGT att somna.. HELT omöjligt.. så typ vid 1 tiden gick jag upp igen.. Och min snälla underbara man gick upp med mig!
Vi gjorde lite te och satte på en film.
Sen vart de nån mer film och typ vid 6 tiden gick vi å la oss..
Satan va trött jag va vid 9 när barnen ville ha frulle.. Men dom var snälla och lät mig ligga till halv 11. UNDERBARA ungar man har! Mammas hjärtan!

Sen gick jag upp å lämna barnen till världens snällaste mamma! Tack mamma du är bäst!
Sen gick jag hem å la mig brevid kärlek igen.

Har inte gjort många knop idag.. Vi gick iväg til h-stam å handla lite.. Hyrde en film.. Sen har vi bara legat under täcket och myst!

Men nu har jag tagit mig i kragen å kravlat mig upp till datan med en kopp kaffe!

Ska snart återvända till bingen!
Ta´t lugnt allesammans! hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0