Morrn :D

Ett tag sen jag blottade mitt liv på bloggen... hehe! Har haft de så jäkla bra!

Kort resume: Barnen drog  fredags, Jag och älskling åkte upp till Gränbuu och inhandla middag. De vart sushi för mig ostkaka till mannen.. hehe!
Vart även en liten runta på bolaget, ett par bärs slank ner i korgen!

Hem å åt.. mm.. Älskar sushi! De gör inte Pierre.. så han sitter typ 3 meter från mig när jag äter de.. haha! han avskyr firrar!

Sen bäddade vi ner oss i sängen och möööös! Titta å ett par filmer och bara låg å prata och en hel del vuxen aktiviteter ;) Åhh Underbart!
Vaknade på lördag fm.. låg i sängen och åt frulle å mös! Slappade hela dagen! Jäkligt skönt!
Vi gick upp till mamma oxå och "lånade" min bror ett par timmar. han lekte, spelade, drack kaffe och åt massa kakor. Han drack ett glas bärs med! haha! Han älskar öl! Han var på bra humör så de var riktigt trevligt att ha honom här. Pierre tycker han är helt underbar oxå! och Patrik är väääldigt förtjust i Pierre! Är så fruktansvärt glad över att min familj tycker om min man! Bättre kan de fan inte bli!

Sen på eftermiddan åkte vi upp till gränbuu och mötte Camilla så handlade vi saker till kycklingwok med cokosmjölk.
Sen åkte vi vidare till Camilla.. Älskling lagade maten, jag och camilla drack vin och titta på!
Fast vi styrde efterrätt så vi var inte helt värdelösa ;) En jättegod panacotta med blåbärssås och hallon.. mm...!
Maten vart SJUKT god! Mannens signaturrätt!
Efterrätten var helt ok den med, även fast de fanns en herre vid bordet som tyckte  såg ut som en moderkaka.. hehe! Han e charmig min man :P
Var så mysigt att komma iväg till min bästa vän och äta middag och prata av oss! vart hur lyckat som helst!

Sen åkte jag å älskling hem, vi stannade på migo och tog en bärs och ett glas vin på vägen hem.

Väl hemma bädda vi ner oss i bingen och hade de helt underbart! Går inte att beskriva med ord hur jäkla underbart vi har de tillsammans! Mitt livs stora kärlek!

När jag vakna i söndags mådde jag piss! Låg i sängen hela dagen/kvällen. Min underbar man gjorde allt som behövdes göra här hemma.. Tog emot barnen när dom kom och serva mig i sängen.. Tack älskade! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!

Var mkt bättre när jag vakna i måndags! Gjorde inget speciellt.. Hade ett "möte" med Kevin och hans fröken i skolan... Inte så jäkla kul! men de kan nog lösa sig, bara han får hjälp i tid. Är jäkligt tacksam över att dom är så pass uppmärksamma i skolan så dom vill träffas och diskutera saken.
Vi ska ses igen efter jullovet. Utan Kevin. Vissa sakeer kan man ju inte prata om när han är med.
Så vi får se vad som händer...
Gjorde en egen version av moussaka till middag igår.. var väldigt uppskattat :) Så de var lite kul!

Älskling tog med barnen och gick å handla lite.
Sen la vi dom och vi landande framför tv´n. hade de kanonbra!
De går verkligen inte att beskriva hela grejjen med mig och Pierre.. Han är min klippa och min stora trygghet här i världen! Låter töntigt.. men de e dagens sanning!

Ska sluta tjata om mitt underbara liv nu! haha!
Hörs då!


Lev varje dag som om de vore din sista!





Min "stora lillebror"


Jag & Brorsan :)



Min Kock <3


Bästa vännen någonsin!


Pörny :P


Panacotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0