morning glory!

Vilken morgon!
Celine vaknade klockan 6... ALLDELES för tidigt! Så jag kröp ner brevid henne i hennes säng.. trångt!
men hon somnade om iaf.. sen vaknade vi vid 7 igen. Upp å fixa frulle.
Hela familjen var vaken, Såå mysigt!
Sen va jag ut i halka å kylan å lämnade kiddsen. Kallt.. Ge mig sommar! Inget stort fan av vintern...

Är så glad och tacksam att jag har min underbara man. en underbar "plastpappa" som ställer upp oerhört mycket på mig och barnen! Du är den underbaraste av dom underbara älskling!

**Vill skänka en tanke till en god vän som har de lite små kämpigt just nu!
Tänker på dig gumman! De kommer lösa sig! Du förtjänar all lycka i världen! Och jag vet att du kommer få de till slut!**

Barnen ska sova hos mormor inatt. Har ingen aning om va jag å mannen ska hitta på.. Men de blir nog softish hemma ;)

Ska väl tvätta å städa lite.. Älskling ska snart iväg på nåt möte.

ta´t lugnt :) hejhopp!


If you dream it, you can do it!




tack för att du finns i våra liv! Underbara man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0