L Ö R D A G ! ! !

Gomörrn!
Hade en sååå mysig kväll igår med min älskade man!
Åt sushi framför tv´n (kärlek åt ostkaka). Tittade på film och bara möööös! Kvällen var så bra en kväll kan bli!
Herrejävla vad jag älskar han! Vi älskar som ingen annan kan! Vill inte leva en sekund utan hans kärlek!

Vaknade pigg och utvilad i morse!

Ikväll ska vi på middag hemma hos min bästa! Vi sätter kärlek på matlagandet så vi kan koncentrera oss på de vi har i glasen.. haha! naajrå :) Vi ska nog kunna hjälpas åt.. :)

Mycket mer än så har jag nog inte att förtälja.. Min älskade har börjar snarka igen.. så ska nog ta å hoppa ner i sänen igen och överta kotrollen över tvdosan =)

Vi hörs då! Ta´t cool! HAJ!



If u want it, go and get it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0