Gomörra!

Blidde en feting lång sovmörra idag, Vaknade när de stog två ettor på klockan.. Så länge har jag inte sovit sen begynelsen känns de som!
Vaknade med andra ord härligt utvilad och med en kropp och knopp skrikandes efter coffein!
på me bryggarn ba!
Min käresta vakna oxp.. gjorde kaffe till han med. Men efter att jag kommut ut från wc rummet efter en liten kisspaus så låg han å snarka igen. HA! Mer kaffe till mig! And I need it today! tack baby ;)

Idag kommer mina älskade små insekter hem! Saknar dom alltid så fruktansvärt mycket när dom kliver från min sida! Dom är mina små vapendragare.. blir smått handlingsförlamad utan dom! Jag hoppas innerligt att jag har hunnit växa på mig och mognad till den dagen dom packar sina kartonger och lämnar nästet!


Nu ska jag ringa min kära vän och kolla vad hon pysslar med för olagligheter.. Är dåligt uppdaterad tror ja.. Min älskade man ska tydligt hjälpa hennes bror att flytta ikväll.. Men vad i helvete ska jag göra då då????
Typiskt att man aldrig blir tillfrågad om hjälp när nån ska flytta.. Kan de bero på att jag har ungefär lika mycker muskler som en gammal död mal?? Mjjo.. antagligen! ha!

nej ni.. ska dona lite här å riinga lte samtal!

På återsende!
Haj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0