Day One

kväller påer!
Haft en lugn dag!
kevin hade skolavslutning. Vi samlades först i klassrummet. Sen gick alla ut. Och alla barn stog och sjöng. Massa tända marsaller och en liten eld. Mååånga barn. FK, 1:orna, 2:orna och 3:orna. Dom sjöng så fint!
Fast de var sjuuuukt sjuuukt kallt! Stod ute över 30 min. Sen va man som en jäkla isbit!
Camilla och mamma var oxå med på avslutningen, och Celine såklart! Kärlek stanna hemma för han kände sig hängig.. Stackarn!
Celine följde med mormor hem sen. Och vi andra stapplade hem och värmde oss med kaffe =)
Sen knallade jag kevin å pierre upp till gränby och handla dinner. Killarna valde panpizza och jag sushi.. Så klart =) ÄLSKAR sushi!

Nu ska jag snart ta å kasta den lilla mannen i säng. Sen ska jag kasta mig själv å den stora mannen i den stora sängen å mysa lite =)
De blir sovmorgon i morgon eftersom lillsnuttan inte är hemma.

Gokväll då! Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0