Dan före doppardegen!

Gokväll!
Sitter och avnjuter ett glas glögg! Har haft fullt upp hela dagen.
När vi vaka i morse så gick jag å barnen å handla massa julmat.
Sen hem å väckte kärlek Sen kom pappa in så satt vi å snacka gojja en stund. Sen gick vi upp och lämnade barnen till mormor. Och jag, pappa å älskling fortsatte upp till gränby och handla de sista klapparna och den sista maten.
Inhandla lite bärs å en hel del glögg oxå =) Kylskåpet är SMOCKFULLT! Jag skulle ju egentligen göra janssons frestelse och köttbullarna ikväll. Men jag får inte plats med de i kylen. Så för göra de före servering i morron =)
Skinkan är iaf grilljerad. Och de är ju huvudsaken :D
Ska ta en skinkmacka lte senare. Har inte hunnit äta nåt idag, såbörjar bli lite hungrig nu.

Klapparna ligger inslagna under granen. Ser så jäkla mysigt ut! Känner mig som en 5-åring igen haha!

Nej ska vara lite social med min kära far nu!

Hoppas alla som förtjänar de får en underbar jul!
Jag skänker en extra tanke till alla ensamma människor som kommer sitta själva i jul....

GOD JUL :) Puss & Kram


All I want for christmas is u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0