Allt å ingenting!

Dåligt med bloggande, ja de kan jag hålla med om!
Har haft fullt upp med att göra snödemoner och kasta isbollar på mina grannar!

Äntligen fredag igen. Snart julafton. Tiden går mina vänner!
Har stora planer inför helgen. Ligga på soffan och äta knäck och dricka glögg å ha ångest inför dagen D.
Evetuellt att jag mular en å annan unge oxå.

Förresten så leta vi katt oxå.
Vi har inte så stora krav: Svart eller röd. Hane. gärna "unge". Max 1 år, då ska den inte ha nån manlighet kvar.
GÄRNA NAKENKATT! Och är de en nakenkatt så får den ha vilken jävla kön å vara hur gammal som helst
!
ja de va nog allt! Hör av dig om du har nåt intressant!

Och där var min datatid slut. Nu ska jag fortsätta slava här hemma.

God jul om vi inte hörs innan. Fast de lär vi göra!

HajHaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0