<3 <3 <3

Ska jag berätta en rolig sak.. Jag å Älskling firar 1 år i morgon :D
hajja.. 1 år.. de kunde jag aldrig i min vildaste fantasi ana... Pernilla & Pierre.. De var de garanterat ingen som trodde.. Men kärleken slår tydligt till när man minst anar de ;)
Kanske ska lägga till att de är 1 år offeciellt... INoffeciellt så kan man lägga på ett år. Men de ska jag någ hålla för mig själv.. För kommer de fram att vi har "varit" med varann i 2 år, så kan jag trampa nån på tårna..
Oops, tror visst att jag kan ha trampat nån på tårna precis.. hoho så de kan gå!
Visserligen så finns de människor som är värda att bli trampade på! Trampade på med en smal jävla stilettklack i fejjan! HA!
Nä ska inte tjata mer om de nu!
Jag är, eller VI är lyckligare än någonsin! Helt underbart!
Vi tjuvstartar lite med våran 1-års dag genom att skåla i champagen ikväll! Barnen är hos mormor så vi passar på att mysa extra mycket idag ;)

Ska återgå till min myskväll nu, ville bara upptatera läget lite!

Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0