Veckans sista inlägg dårå =)

Kort summering av dagen :
Slöat hela förmiddan, sen kom pappa med en tidig present, en påslös dammsugare! tack tack tack!!! De är min andra tidiga present, fick ju en superfin kaffebryggare med termoskanna av mamma å co. tack tack tack!!
Så vi fikade å snacka lite skit. Pappa lekte med ungarna oxå, dom va hur glada som helst av å träffa morfar :D

Sen åkte han hem... å jag, pt å ungarna beställde pizza, på nätet... de e skitbra! pizzerna kom efter 20 minuter.. Fatta hur jävla snabbt de e.. ska aldrig mer använda luren när ja ska beställa hemkörning..

Sen har jag väl inte gjort så mkt mer.. provade dammsugaren givetvis.. den va skitbra!

Och nu sover ungarna, och jag har precis ätit en slize pizza som va kvar.. Veckans sista frosseri.. nästa vecka blir de bara nyttigheter :P

Har känt mig jävligt inlabil i psyket idag.. skit jobbigt.. vill finna en ro i mitt liv.. men de e fan inte lätt...

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på 5:an på tv.. "skicka vidare" har sett den förut, men den e skitbra...

Vi hörs i morrn.. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0