Städat idag..

Japp, har varit duktig å städat lite så man har de lite halv fräscht i helgen :)

Är skapligt trött idag eftersom mina kära vänner inte hade kul där dom nu va, och kände ett mycket starkt behov att gå hem å väcka lilla mig mitt i natten.. eller om de va tidig morron.. kalla de va fan du vill :P Meeen de gjorde absolut ingenting :) Jag kan förstå att de inte är lika kul utan mig ;) Så jag har lite överseende med de.. hehe!

Dessverre va dom ju lite småtrötta å somnade efter ett tag... de kunde ju tyvärr inte jag göra.. :/ men ja väckte C vid 8 ja.. HAHA! här får man fan ingen sovmorron.. får inte ja sova ska ingen anna göra de heller...

Så fixa klart ungar å lämna dom.. sen umgicks vi lite innan lovebirdsen åkte hem.. å jag tog tag i min städning.. å nu sitter jag här... ska ta å förflytta  mig till framför tv´n faktiskt... Ta de lugnt en stund innan ja ska hämta illvillingarna...

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0