Söndag och bakfylleångest...

Jahaja... då va man här igen då.. haha! Var ut igår med några vänner.. hade hur skoj som helst...de va house på orange.. Träffade mycket roliga människor :) haha shit vilken köttmarknad de e ibland asså... Men hade kul som fan! Mycket alkohol intag.. de har lixom lyckats bli de på senaste tiden.. så nu blir de faktiskt lugnt ett tag.. hehe eller nåt ;-)

Tyvärr så slutade kvällen inte lika bra.. Vart osams med C... Och läget ser lika dant ut nu.. Orkar inte gå in på några detaljer.. men sjukt jobbigt är de iaf.. och de e synd att vi e lika envisa båda två... har sån sjuk ångest över de...

Älskar dig gumman...

Ja, de vart rätt sent igår.. somnade väl 7 i morse... 9.30 ringde klockfan... bara knalla upp å hämta ungarna.. Hjälpte mamma klippa frasse oxå.. Sen gick jag J å ungarna till max.. Jag var faktiskt ganska duktig å åt en fahjita sallad.. tvärgott! Sen gcik vi hem till J en stund... Sen vart de en snabbvisit hos B.. Trevligt ;-) hehe....

Sen hem å städa lite.. är sjukt trött...

Just ja, Dennis träffade barnen idag xå.. kevin vart så himmla glad.. min lilla älsklingsgubbe...!!

Nä.. nu ska jag röka ett bloss, sen ska jag faktiskt stuttsa i säng.. kommer somna på 3 röda..
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0