snart kväller..

nu e klockan typ halv 6.. ungarna är utfodrade och nöjda, dom fick tillomed glass efter maten... Pierres fina unge Jack är här.. Han och kev är polare sen lång tillbaka kan man säga.. haha! Dom e underbara pojkar, kanske att dom är snäppet för lika så de blir rätt rejäla slagsmål ibland... haha!!

Just nu sitter dom Inne på kevs rum och tittar på när Pierre spelar, hade jag pallad så skulle ja gå in å ta ett kort på dom.. dom e så söta så! tillomed Celine sitter och tittar på haha!

De e skönt att pierre roar dom en stund.. då kan jag sitta här vid datan och slöa.. dricker en öl tillomed.. Känner mig inte alls på humör idag.. är skitlåg.. inte alls kul.. nu kom lillfian så får väl sluta skriva å ägna en stund åt henne..
Men om jag ska va ärlig så önskar jag att dom sov allihopa.. men de e inte långt kvar.. de e bara bita ihop..

GoKväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0