Skönt att de e kväll!

Borde väl kanske förklara mig för mitt tidigare inlägg.. men ååh va jobbigt de skulle vara.. jag orkar helt enkelt inte.. men kort å gott så känner jag med skit bitter... jag e så jävla less på allt.. vill bara försvinna bort.. men de går ju inte.. så just därför känner jag mig skit bitter.. hatar livet just nu...

Hoppas de är bättre i morrn..

Taco middag hemma hos mamma i morrn! underbart att ha nåt att se fram emot!

Nu är klockan strax efter nio.. barnen sover och jag känner mig helt överbliven.. finns inte ettt skit att göra.. har NOLL med energi.. man kanske skulle ta å plocka undan så slipper man de e i morrn?? nää troligt att jag pallar.. ska nog ta en sova tablett å lägga mig i sängen istället och hoppas på att solen skiner och livet är underbart i morron.. (HAHAHA)

jaja, avslutar med en mycket stark känsla, riktat mot en viss person som jag egentligen inte skulle ägna mer tid åt här i bloggen.. men ja måste.. bara en sak till.. JAG HATAR DIG DITT JÄVLA AS! DU ÄR INTE ENS VÄRD OSS!!!!



HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0