sanning eller konsekvens??

Jag har alltid ansett mig som en ärlig människa.. visst kan jag dra en vit lögn... men annars e jag världs sämst på att ljuga.. och de e jag fan stolt över!

vettefan va jag fick de ifrån men hahaha :P
Har iaf pratat med min bättre halva idag... känndes skönt.. även fast vi inte ens redde ut helften (stavas hur??) av de vi behövde.. Men i morrn kommer allt nog lösa sig.. ser faktiskt fram emot de.. för vi behöver de.. allihopa.. ja, asså, alla vi som e inblandade.. dom som står mig närmast... människor jag inte kan leva utan.. på alla möjliga olika vis..



FRUSTRATION!!!!!!!!! BLIR GALEN!!!!!!!!!!!



Åt middag hemma hos mamma idag.. Tack mamma! Kom hem för en stund sen.. har precis tagit mig ett glas vin.. ÅNGEST DÄMPANDE!

Snart dax att lägga kiddosarna..  skönt.. egoist? javisst!

tv nu... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0